5 Eylül 2012 Çarşamba

Kuşadası Prestige Residance Club Otel Nasıl

 Geçtiğimiz günlerde en yakın arkadaşımla konuşurken yazın ne çabuk geçtiğinden söz ettik. Derken yazın ortalarında gittiğimiz tatile istinaden iki gün bir yerlere daha kaçalım dedik. Arkadaşımının önerisiyle İzmir Kuşadası'ında ki prestige residance otelde kalmaya karar verdik. Rezervasyon işlemleri için tatilbudur.com sitesini tercih ettik çünkü en uygun fiyatı veriyordu ve güvenilirdi. Telefonla arayarak ayrı ayrı kredi kartlarından taksitlendirerek ödememizi yapıp rezervasyonumuzu satın aldık.

Kuşadası Prestige Residance Club Otel Nasıl
  Derken gün geldi çattı otele giriş için kuşadasına vardık. Otelin otoparkı küçük ama başka yerleri varmı diye sormadım. Çünkü otopark konusunda hiç sıkıntı yaşamadım belkide yer vardı. Otelde ne yazık ki bellboy yok, resepsiyona ulaştık. Güleryüzlü sivil kıyafetli genç bir bayan karşıladı bizi. Hoşgeldiniz dedi bize bakarak gülmeye devam etti ben de kimlikleri verelim isterseniz dedim gülerek evet lütfen dedi. Neyse fotokopisini çekti kimliklerin bilgileri doldurduk, bu sırada biz biraz geç gittik meğerse hanımefendi tek bizi bekliyormuş başka gelecek rezervasyon yokmuş onu söyleyip durdu ben de meslektaş olduğu için aynı durumdan muzdarip olduğumu anlatmaya çalıştım ama o bu sırada sadece gülümsüyor ve giriş işlemleriyle uğraşıyordu. Muhabbete dahil olmasını isterdim ama kendine güvenir bir hali olmadığı için olsa gerek sadece gülümsüyordu. Oda numaramız belli oldu 210 numaralı anahtarı bize verdi ve biz odamııza doğru tek başımıza yürümeye başladık. Neyse çabuk bulduk odayı geniş üç ayrı twin bad in olduğu bir odaydı. Odada ayrı bir lavabo bile mevcut mutfak misali belki uzun konaklamalarda işe yarayabilir. Tuvaletler çok hijyenik değildi sifon su kaçırıyor devamlı yerler ıslanıyordu. Housekeeper yerleri girdiğinde silmiş ama nedense teknik servise haber vermemiş. Tavan rutubet içindeydi bu beni rahatsız etmedi değil hani. Yatak çarşaflarının ve havluların kenarları yırtıktı. Bu hijyen açısından rahatsız edici bir durum oldu. Otelin yemekleri gerçekten başarılıydı hergün karnımız afiyetiyle doydu. Restorantın manzarası deniz manzaralı ve çok güzel yemeğinizi zevkle yiyorsunuz. Diğer bir güzel yanı ise ücretsiz ve sınırsız internet bağlanamasamda bunu sevdim.
Kuşadası Prestige Residance Club Otel Nasıl
 Otelden ayrıılırken geç kahvaltıdan faydalanmak istedik. Yanlız biz kahvaltı almaya geldiğimizde peynir kalmamıştı, aşçıdan biraz daha peynir getirmesini söyledim ama peynirin kalmadığını söyledi. Tabi koskoca otelde birkaç dilim penirin kalmamış olması enterasan bir durum. Çıkış günü otelden ayrılırken resepsiyona uğradığımızda kimse yoktu seslendik ama bizi duyan olmadı ben de anahtarı deske bıraktım ve çıktım.

0 yorum:

Yorum Gönder